FAQ
najczęściej zadawane pytania

Przygotowaliśmy zestawienie najczęściej zadawanych pytań dotyczących zamówień, kursów, produktów, newslettera czy też kontaktu z Planetą Soni.
 
Dokładamy starań, aby przekazać kluczowe informacje dotyczące danego produktu – w przypadku dużych wydarzeń typu kursy tworzymy osobną, dedykowaną stronę (tzw. landing page), udostępniamy również opis produktu na stronie Sklep Planeta Soni.
1. W pierwszej kolejności przeszukaj swoją skrzynkę – czasami wiadomości trafiają do folderu Spam lub Powiadomienia.
2. Być może Twój adres email jest nieaktywny w naszej bazie – skontaktuj się z nami mailowo poprzez kontakt@planetasoni.pl, a sprawdzimy to dla Ciebie.
3. Jeśli korzystasz z kilku skrzynek, sprawdź pozostałe- być może przy rejestracji został podany alternatywny adres email i wiadomości trafiają do innej skrzynki.
4. Zauważyliśmy, że doszło do zmiany polityki skrzynek internetowych (głównie ten problem pojawia się w przypadku interii, op, i wp), które automatycznie blokują niektóre emaile. Zależy nam żeby powiadomienia zawsze trafiały do właściwego odbiorcy, dlatego jeśli poprzednie kroki nie przyniosły rezultatu, skontaktuj się z nami na  kontakt@planetasoni.pl podaj nam alternatywny adres email (najlepiej gdyby był to adres ze skrzynki gmail bo wygląda na to, że problem blokowania naszych wiadomości nie występuje w przypadku tej skrzynki.
W przypadku otrzymania informacji, że płatność nie doszła do skutku dokonaj zamówienia i płatności jeszcze raz. Twoje pierwsze zamówienie zostanie anulowane w systemie, nie martw się – zapłacisz tylko raz (za drugie zamówienie). 
Zapraszamy do zakładki “Dla nowych” – znajdziesz tam informacje na temat materiałów udostępnianych dla sympatyków Planety Soni, możliwość zapisu na Newsletter i szczegóły dodatkowych procesów, które będą przydatne na drodze do samorozwoju. Nie ograniczaj się tylko do tej zakładki – śmiało rozglądaj się po całej stronie Planeta Soni oraz stronie Sklep Planeta Soni.
Dołącz również do bezpłatnej grupy na Facebooku, obserwuj nas na Instagramie oraz rzuć okiem na filmy, które są dostępne na YouTube.
Zachęcamy także do dołączenia do naszej Ścieżki Świadomości numer 1.
 
1. W pierwszej kolejności przeszukaj swoją skrzynkę – czasami wiadomości trafiają do folderu Spam lub Powiadomienia.
2. Jeśli korzystasz z kilku skrzynek, sprawdź pozostałe- być może przy zakupie został podany alternatywny adres email i wiadomości trafiają do innej skrzynki.
3. Zauważyliśmy, że doszło do zmiany polityki skrzynek internetowych (głównie ten problem pojawia się w przypadku interii, op, i wp), które automatycznie blokują niektóre emaile. Zależy nam żeby wiadomości zawsze trafiały do właściwego odbiorcy, dlatego jeśli poprzednie kroki nie przyniosły rezultatu, wysyłając email na adres kontakt@planetasoni.pl podaj nam alternatywny adres email (najlepiej gdyby był to adres ze skrzynki gmail bo wygląda na to, że problem blokowania naszych wiadomości nie występuje w przypadku tej skrzynki.
Jeśli masz ciekawy pomysł na współpracę biznesową z Planetą Soni (np. organizujesz konferencję, na którą chcesz zaprosić Sonię jako prelegentkę) skontaktuj się z nami przesyłając swoją propozycję na adres kontakt@planetasoni.pl
Jeśli strona i FAQ nie odpowiedziały na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami:
 poprzez email wysłany na adres kontakt@planetasoni.pl lub SMS +48 668 875 552